czwartek, 20 lutego 2014

Stare lps górą!!!

Tak wiec też tak macie że wchodzicie do sklepu a na półkach widzicie to :

Aż krew mnie zalewa!!! Jeśli lubisz nową wersje nie czytaj dalej bo to może Cię dalej obrazić a tego nie chcemy ;3  Więc wracając widze to coś czyli gówno ... Ja nie wchodzę na półki z papierem toaletowym xD Ja chodze na zabawki !! Te nowe figruki nie umieja wogóle ruszać głowka , już nawet nie wspomne że NIE przypominają ani troche zwierzęcia... Ja chce widzieć starą wersje figurek podobnie jak ty bo czytasz dalej ...
Więc gdzie one są? Nie ma bo producent starych lps myślał że to coś przyniesie mu wieksze zyski ale tak nie jest :< Gdzieś słyszłam ze na rynek maja wejsc te stare lps-y. I mam nadzieje że to jest prawda . Wiadomo że na Allegro czy innych sklepach internetowych możemy znależdż  stare figurki ale to wiąże się z oczekiwaniem,  z droga cena przekraczajacą czasami 100 zł O.o A tak nie powinno być! Kiedys widzialam shorthaira na licytacji własnie na Allegro był on unikatowy dlatego sprzedawca wystawił go za 80 zł . Dużo ludzi go licytowało aż ktoś wkoncu powiedzial że daje 300 zł i dostał za 300 zł jedna uzywana figurke. Ludzie! Serio?!Kiedyś za 300 zł można było kupic 20 saszetek po 15 zł albo mega wielki domek z 20 petszopami + dodatki.


Jeżeli sie ze mna zgadzasz zostaw komentarz po filmikiem :) Buziaki ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz